trinenyborg

Afstemning: Hvor opbevarer du din støvsuger?

Trine Nyborg
7 years ago

Den er stor, en smule upraktisk og så fylder den. Meget. Desværre skal den ofte frem, i tide og utide, og derfor er det heller ikke altid den bedste idé at stille den bagest i skabet eller skille den ad. Jeg taler selvfølgelig om støvsugeren...

Hvor opbevarer du din? Hvis du har nogle gode tips, må du endelig dele dem med os andre!

2014 Collection · More Info

I et skab
Bag en dør
Under sengen
Ovenpå et skab
Andet (uddyb nedenfor!)

Comments (11)

  • PRO
    HenningsenCo
    7 years ago

    Er så heldig at have et depot i min bolig, hvor jeg stiller den slags (organiseret).


  • Trine Nyborg
    Original Author
    7 years ago

    Det ville jeg ønske jeg havde, HenningenCo! Min støvsuger må skilles ad hver gang den skal pakkes af vejen! Det er lidt af et mareridt :)

  • PRO
    HenningsenCo
    7 years ago

    Jeg kan varmt anbefale en robot. Den gør arbejdet og fylder ikke så meget :)


  • ketil
    7 years ago

    I garagen

  • Liv Gam
    7 years ago

    Har af samme årsag investeret i en Dyson ledningsfri støvsuger. Har sat laderen inde i et skab, så den både opbevares og oplades der. Er bare så glad for at den både er nemmere at opbevare og at bruge. Kan varmt anbefales

  • PRO
    nettoline Fyn
    7 years ago

    Der findes fine løsninger i et skab eller bag skydelåger.

  • PRO
    Tømrerfirmaet JG Byg
    7 years ago

    i et skab

  • PRO
    Nettoline Nakskov
    7 years ago

    I et højskab som er beregnet til støvsuger.

  • Maj-Brit Jensen
    7 years ago
    I et skab der er indrettet til det
  • PRO
    KN BYG A/S
    7 years ago

    I et skab

United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.