anna_holmquist26

Tycker du om att jobba hemifrån eller trivs du bättre på jobbet?

Anna Holmquist
8 years ago

Numera finns det många yrkesgrupper som kan ta med sig jobbet hem. Själv tycker jag att det är toppen när jag får möjlighet att jobba hemifrån då och då eftersom det är lättare att fokusera och jag därmed blir mer effektiv. Håller du med? Och hur sitter du och jobbar? Har du en egen jobbhörna eller gör du som jag, dvs sitter vid köksbordet?

Home office · More Info


Comments (4)

  • PRO
    House of Success
    8 years ago

    Jag älskar att jobba hemifrån! Är egen företagare och kan i princip styra så att 70-80 % av min arbetstid är hemma. Riktigt lyxigt tycker jag! Men det krävs så klart disciplin och struktur;-). Jag har ett stort fint kontor, men sitter lite där jag känner för - beroende på vad det är för typ av jobb och inspiration jag behöver...

    Anna Holmquist thanked House of Success
  • Anna Holmquist
    Original Author
    8 years ago

    Det låter härligt tycker jag Living by Anna. Just lyxen att kunna sitta lite här och där är ju ytterligare en fördel med att då och då jobba hemifrån. Det är ju både trevligt och skönt att byta arbetsställning.

  • Anna
    8 years ago

    Jag blir både effektivare och gladare av att jobba hemifrån en dag i veckan. Jag har en egen jobbhörna där jag sitter då med min laptop och min tekopp. Älskart!

  • PRO
    House of Success
    8 years ago

    Då kan vi ju dra slutsatsen att vi Annor ;-) gillar att jobba självständigt och hemma...:-D

United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.