fredrika__stanskog_rothoff

Hallmatta eller inte ?

Fredrika Östanskog-Rothoff
6 years ago
last modified: 6 years ago

Jag har en långsmal hall som går från köket/hallen till vardagsrummet. Gamla bilder men vi har ställt ett runt bord i vardagsrummet som stoppar energierna men funderar på om jag skall ha en matta i "gången". Har ni några förslag? Tack på förhand !!


Comments (3)

  • PRO
    EJ Interior
    6 years ago

    Mattor mjukar upp och gör det mer hemtrevligt så jag tycker absolut att det är något att satsa på. Kanske en svart/vit mönstrad för att ta upp färgerna som redan finns eller mer naturfärgad tex jute med tanke på benen på eames stolarna och bordet.

    Lycka till!

    /Emelie Johanson, Stylist


    Fredrika Östanskog-Rothoff thanked EJ Interior
  • PRO
    Josefina
    6 years ago

    Precis som ovan, så tycker jag en matta i hallen ger ett välkomnande intryck, ger hemmet hemtrevnad. Ni har ett väldigt fint och modernt hem, så kanske en fin rosa eller orange gammal kilim matta skulle vara fint?

  • mariannese
    6 years ago

    Jag tjatar som vanligt om en persisk matta. En lång gallerimatta skulle passa bra som en juvel på golvet. Iranska mattor är prisvärda just nu.

United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.