trinenyborg

Laver I pakkekalender til jeres partner eller børn?

Trine Nyborg
8 years ago

Julen er hjerternes tid, og en oplagt sæson at forkæle sine børn eller partner med ekstra opmærksomhed, hjemmebag eller en hjemmelavet pakkekalender. Hvad med jer; laver I pakkerkalender til jeres partner, børn eller en kær ven/veninde? Og i så fald, hvad putter I så i? Lad os starte en tråd med gode idéer til en pakkekalender!

DIY Calendrier de l'avent · More Info

Ja, jeg laver pakkekalender!
Nej, jeg laver ikke pakkekalender!
Andet - Uddyb i kommentarfeltet

Comments (3)

  • Annamusen
    8 years ago

    Jeg har lavet en adventkalender, men mangler stadig en ide til sidste gave. Omkring 200 kroner til en mand - nogle ideer? :)

  • Mikkel Andresen
    8 years ago

    Har en sød kæreste, der laver en hvert år. Har aldrig fået taget mig sammen til at lave en til hende :P Måske en adventskalender er mere mig, kun fire gaver haha

  • PRO
    Phistermedister
    7 years ago

    Åh julen der hører altid pakkekalender til - jeg starter allerede med at holde øje med skønne ting i februar... gemmer dem i en kasse og så skønt i november at kigge i kassen og se at der blot mangler 2-3 ting. Budget bliver på denne måde også fordelt over hele året :-)

United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.