adrienne_nathanson

Kista i vardagsrummet

A X
6 years ago
Hej. Jag har en stor kista i vardagsrummet som står i ett hörn. Har inte ett jättestort vardagsrum och funderar på om jag vinner en mer "luftig" känsla genom att ta bort den. Skulle verkligen uppskatta hjälp! Ska den bort eller passar den bra?

Tack för svar ☘️

Comments (7)

  • Sara Norrman
    6 years ago

    Hej A X, tycker den var toppenfin! Men kanske ser den lite inknökt ut i hörnet – har du plats att dra ut den och ge den mer luft runtom? Och låta tavlan följa med?

  • PRO
    Josefina
    6 years ago

    Håller helt med Sara, om du bara ger den lite mer plats kommer den säkert inte kännas lika 'tung'. Superfin, så släng inte!

  • A X
    Original Author
    6 years ago
    Tack för svar, håller helt med! Tyvärr finns det inte utrymme att dra ut kistan från hörnet.
  • Anne Lindqvist
    6 years ago

    Har du missförstått...... Som jag uppfattar det kan du dra den utefter listen några dm så att den inte står helt intill väggen på kortsidan.

  • A X
    Original Author
    6 years ago
    Förstår dig Anne! Precis där bilden tar slut så står en soffa som är utdragen från väggen (är ett fönster bakom). Och väggen mittemot är halva längden, sedan finns en öppen spis. Känns därför lite rörigt om kistan placeras längre ut i rummet. Tack för hjälp!
  • Cajsa Carlson
    6 years ago

    Jag tycker också att den är fin, och eftersom det bara är en tavla på väggen ovanför den tycker jag inte att det känns plottrigt!

United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.