malthewk

Er det muligt at lave det som en tilbygning på en 60'er villa?

Drivadan referencer · More Info

Comments (2)

  • PRO
    Drivadan
    7 years ago

    Det er bestemt muligt

  • PRO
    Møller Nielsens Tegnestue
    7 years ago

    Hej Malte

    Jeg har set flere af Drivadans løsninger og drømmer om på et tidspunkt at tegne et "hus i hus" til mig selv - så jeg kan bestemt forstå hvorfor du er faldet for løsningen.

    Et godt råd er at prøve at snakke med nogle der har boet en tid med en tilsvarende løsning og høre om deres erfaringer - jeg besøgte selv et "hus i hus" i forbindelse med et større projekt - og blev endnu mere opsat på at sådan et skal jeg selv have en gang, og lidt klogere på hvad man skal være opmærksom på.

    Der kan laves nogle rigtig fine løsninger - også i forbindelse med eksisterende boliger. Princippet er meget fleksibelt og med lidt omtanke kan det virkelig give noget til et hus!

    Det første du skal tjekke er dog om det er muligt i jeres område - er der noget i lokalplanen som forhindrer det? Hvad siger bebyggelsesprocenten på jeres grund? osv.

    Hvis du mailer din adresse til mig rune@mntarkitekter.dk - vil jeg gerne hurtig tjekke om der er noget der umiddelbart forhindrer en løsning på jeres grund.

    Og hvis det ender med at I vil bygge en løsning kommer jeg gerne med input til hvordan det kan komme til at hænge sammen med den eksisterende bolig - her skal vi dog lave en aftale om at jeg får dækket nogle af mine timer, alt efter omfanget af projektet.

    Med venlig hilsen

    Rune Dybkjær

    www.mntarkitekter.dk


United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.