anna_244

Hur mycket tid spenderar du i din trädgård?

För många av oss är trädgårdsarbete nästan som terapi, men för andra är det ett stressmoment. Vissa har svårt att ens hålla plantorna vid liv, medan andra älskar att gräva i jorden, plantera om buskar och utforma sin trädgård med vackra växter.

Berätta för oss hur ofta du hinner påta i din trädgård!


Engleman ivy and bamboo rake · More Info


Dagligen (gröna fingrar!)
Några gånger i veckan
En gång i veckan
Varannan vecka
En gång i månaden
Jag lägger ingen tid alls på min trädgård

Comments (7)

  • PRO
    Marias Inredning
    7 years ago

    Är relativ ny husägare så än så länge har det blivit mest fix för att få det snyggt, men jag tror jag kommer spendera rätt mycket tid där faktiskt! Så himla härligt

  • mariannese
    7 years ago

    Ute lite varje dag och räfsar kottar, putsar vissna rosor, tar upp potatis, klipper sniglar, vattnar, plockar blommor och bär mm.

  • PRO
    Maria Sandgren Trädgårdsmästare Stockholm
    7 years ago

    Varje dag men i andras trädgårdar.

  • PRO
    Hudikhus AB
    7 years ago

    2 timmar i veckan när man rengör robotklipparen och trimmar lite.

  • PRO
    Gardenfix
    7 years ago

    Mitt tips till er som tycker att det tar mycket tid att vara i trädgården är att var noga på på våren att rensa i rabatterna och sedan fylla på med täckbark. Snyggt och betydligt lättare att hålla snyggt i rabatterna.

  • PRO
    Skånsk Trädgårdsvision
    7 years ago

    Så mycket jag hinner, då man mest är i kunders trädgårdar.

United Kingdom
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.